edice | Manažer | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2014 | ||||||||
vydání | 2. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Zachovalá
kniha | 199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 92 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Neratovice (Mělník) | 0 Kč |
osobní předání – Prosek (Praha) | 0 Kč |
Knihy mám v Neratovicích, na Prosek je během týdne převezu. Jedná se o vyzvednutí na adrese, kterou vám napíšu po zakoupení knihy. V Neratovicích ve všední dny většinou ve večerních hodinách a někdy víkendy. Na Proseku po dohodě kdykoli. |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)