rok vydání | 2019 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2019 Stav: Velmi dobrý
kniha | 186 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Jako nová
kniha | 170 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 49 Kč |
osobní předání – Nymburk | 0 Kč |
osobní předání – Sadská (Nymburk) | 0 Kč |
Osobní předání po předchozí dohodě. Při větším odběru je možný po dohodě i osobní odběr směr Praha Černý most, směr Český Brod, Pečky. V případě, že objednáte více knih systém Vám většinou nabídne jen ČP. Pokud máte zájem zaslat přes Zásilkovnu, kontaktujte ihned Trh knih. Snažím se o co nejrychlejší odeslání, tak aby jste to nepropásli. :-) |
stav: pekny
kniha | 280 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek bývají někdy spojeny s temnými, nešťastnými nebo dokonce velmi krutými událostmi. Tajné dějiny značek odhalují skutečné příběhy slavných značek, jako jsou Coca-Cola, Hugo Boss, Adidas, Ford, Bayer, Chanel a BMW. Prozkoumejte tajemství obsahu kokainu v Coca-Cole, odhalte spojení Hitler-Henry Ford a zjistěte, proč je Bayer slavný díky aspirinu, ale o začátcích s heroinem se nemluví. Tyto okolnosti se určitě nedozvíte z pečlivě vytvořených mediálních prezentací či prostřednictvím oficiálních stránek moderních korporací. V této knize chceme vyprávět skutečné a pravdivé příběhy známých značek a jejich často neeticky jednajících protagonistů.
Prodáno 3krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)