Kniha Reklama. - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk slovensky
rok vydání 2018
vydání 2. doplněné
Zobrazit více
nakladatel VeRBuM
stran 400
rozměry 24 cm
ISBN 978-80-87500-94-1 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(36)
280 Kč

stav: nová

kniha 280 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  49 Kč

Sháním tuto knihu

1 zájemce

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)