rok vydání | 2007 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | Vyd. 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
"Nemůžeš-li poučti, alespoň pobav", tvrdí brněnský profesor práv a známý publicista Petr Hajn. On sám ovšem dovede obojí, a to nejen ve vztahu k právu. Dokazuje to ve své knížce, kde jsou četné stránky věnovány i otázkám marketingu a médií. Reklamní praktiky - ty prostoduché i rafinované - autor popisuje zejména v oddílu "Restované právní rady s oblohou". Zde hospodářské pracovníky jistě zaujme nejen ona "obloha" v podobě zajímavých historek i anekdot, ale dozví se leccos i o rizicích při smluvním jednání. Tomuto tématu jsou věnovány též další fejetony jako například "Komerční kontrakty a nesouměrně krájená krúta", Nepřiměřená cena?", "Chtěl být milionářem", "Výhodný trest" a jiné.
Prodáno jednou za cenu 100 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)