Chip Heath, Dan Heath ; [z anglického originálu ... přeložila Marcela Dohnalová]
jazyk | česky | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2009 | ||||||||||
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: výborný
kniha | 250 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 89 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 49 Kč |
osobní předání – Semily | 0 Kč |
osobní předání je možné v Semilech v antikvariátě a to pouze po předchozí telefonické domluvě, otevírací doba Út-Čtv 10-12, 13-17 v pondělí a v pátek máme otevřeno nepravidelně.... Antikvariát.eu, Semily, ul. Na Mýtě 162 Děkuji:-) Mgr. Daniel Müller |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku. Naučte se psát a prezentovat své myšlenky jako skuteční profesionálové!
Prodáno 28krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)