Kniha Jak zaujmout hned napoprvé - proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

Chip Heath, Dan Heath ; [z anglického originálu ... přeložila Marcela Dohnalová]

jazyk česky
rok vydání 2009
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel Ikar
místo Praha
stran 279
rozměry 21 cm
ISBN 978-80-249-1316-2 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(122)
Brno-město, Nový Lískovec
220 Kč

stav: velmi zachovalá, jako nová, pár zvýrazněných poznámek

kniha 220 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  119 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  49 Kč
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
osobní předání – Nový Lískovec (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
Brno - centrum, ev. dle dohody
Semily
250 Kč

stav: výborný

kniha 250 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  89 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  49 Kč
osobní předání – Semily  0 Kč
osobní předání je možné v Semilech v antikvariátě a to pouze po předchozí telefonické domluvě, otevírací doba Út-Čtv 10-12, 13-17 v pondělí a v pátek máme otevřeno nepravidelně.... Antikvariát.eu, Semily, ul. Na Mýtě 162 Děkuji:-) Mgr. Daniel Müller

Sháním tuto knihu

3 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku. Naučte se psát a prezentovat své myšlenky jako skuteční profesionálové!

Historie prodejů

Prodáno 28krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)