rok vydání | 2003 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2003 Stav: Dobrý
kniha | 76 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: mírně poškozené desky, mírně zažloutlé strany
kniha | 80 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
osobní předání – Rakvice (Břeclav) | 0 Kč |
stav: zachovalá
kniha | 70 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
osobní předání – Slaný (Kladno) | 0 Kč |
stav: nová, nečtená
kniha | 155 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Smíchov (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Stodůlky (Praha) | 0 Kč |
Praha 5 na stanicích metra - podle dohody konkrétní den a hodina v rozmezí prakticky od pondělí do neděle od cca 15,00 hod. do cca 18,00 hod. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Jak je již z názvu patrno, soustřeďuje se předložený text primárně na elektronická média a další nové typy hromadné komunikace, kdežto tisková média jsou zmiňována převážně pro srovnání. Pokud jsou některé pasáže zaměřeny obecněji i na oblast tisku, je to většinou zřejmé z kontextu. Po úvodním zasazení problematiky do širších souvislostí je především diskutován vliv a společenské účinky klasických elektronických médií se zvláštním zřetelem na vznikající rizika. Následuje podrobnější diskuse vývojových trendů a možností i rizik nových médií. Práce je uzavřena pokusem o analýzu možných sociálně politických důsledků právě probíhající konvergence telekomunikací, médií a výpočetní techniky směrem k rozvinuté informační společnosti.
Prodáno jednou za cenu 75 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)