Kniha Agenda 21 - co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Michael Hammer ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]

jazyk česky
rok vydání 2012
vydání 2. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Management Press
místo Praha
stran 258
rozměry 22 cm
ISBN 978-80-7261-244-4 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

3 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová.

Historie prodejů

Prodáno 2krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)