Kniha Mezinárodní marketing - nové trendy a reflexe změn ve světě - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Grada
rok vydání 2009
vydání 3., aktualiz. a přeprac. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 196
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-2986-2 (váz.)

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(4386)
119 Kč

stav: Velmi dobrý

kniha 119 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(7)
Vysočany
150 Kč

stav: Zachovalá, občasné podtrhání

kniha 150 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Vysočany (Praha)  0 Kč
(2408)
100 Kč

stav: pěkný stav

kniha 100 Kč
Zásilkovna  85 Kč
(164)
Benešov, Příbram I, Sedlčany
100 Kč

stav: jako nová

kniha 100 Kč
Zásilkovna  80 Kč
Balíkovna  75 Kč
osobní předání – Benešov  0 Kč
osobní předání – Příbram I (Příbram)  0 Kč
osobní předání – Sedlčany (Příbram)  0 Kč
(7)
90 Kč

stav: Velmi dobrý stav.

kniha 90 Kč
Zásilkovna  90 Kč
Balíkovna  80 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy