| jazyk | česky | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2009 | ||||||||||||
| vydání | 3., aktualiz. a přeprac. vyd. | ||||||||||||
                                Zobrazit více
  | 
                        |||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Zachovalá, občasné podtrhání
| kniha | 150 Kč | 
| Zásilkovna | 89 Kč | 
| osobní předání – Vysočany (Praha) | 0 Kč | 
stav: jako nová
| kniha | 100 Kč | 
| Zásilkovna | 75 Kč | 
| Balíkovna | 65 Kč | 
| osobní předání – Benešov | 0 Kč | 
| osobní předání – Příbram I (Příbram) | 0 Kč | 
| osobní předání – Sedlčany (Příbram) | 0 Kč | 
stav: pěkný stav
| kniha | 100 Kč | 
| Zásilkovna | 75 Kč | 
| Balíkovna | 65 Kč | 
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
													
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)