Kniha Marketingový management destinací - strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Marketingový management destinací strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace, Grada 2011
jazyk česky
rok vydání 2011
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 207
rozměry 24 cm
poznámka il., mapy
ISBN 978-80-247-3749-2 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Hradec Králové, Stěžery
99 Kč

stav: poznámky

kniha 99 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Hradec Králové  0 Kč
osobní předání – Stěžery (Hradec Králové)  0 Kč
(3269)
Liberec I-Staré Město
121 Kč

stav: viz dále

Praha: Grada, 2011. Vydání 1. Strany 207 s. Stav: dobrý. Vazba: původní, brožovaná

kniha 121 Kč
Zásilkovna  80 Kč
Balíkovna  80 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Antikvariát Fryč, Pražská 14, Liberec. Po-Pá 9-17h, so 9-13h
(1952)
Karlín, Příbram I, Plzeň Vnitřní Město
55 Kč

stav: Velmi dobrý, zachovalý.

V Praze možnost předání na různých místech dle dohody.

kniha 55 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  95 Kč
Zásilkovna  95 Kč
Balíkovna  75 Kč
osobní předání – Karlín (Praha)  0 Kč
osobní předání – Příbram I (Příbram)  0 Kč
osobní předání – Plzeň Vnitřní Město (Plzeň, okr. Plzeň-město)  0 Kč
(30)
50 Kč

stav: Dobry

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(52)
Kamýk
80 Kč

stav: Dobrý

Měkké desky

kniha 80 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – Kamýk (Praha)  0 Kč
(5024)
Černé Voděrady
120 Kč

stav: výborný

kniha 120 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Černé Voděrady (Praha-východ)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Historie prodejů

Prodáno 3krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)