Martin Bowman ; [přeložil Martin Ferkl]
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2010 | ||||||||||||
vydání | 1. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2010 Stav: Dobrý, pouze lehce opotřebené desky. Vazba: Brožovaná
kniha | 714 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Jak Thunderbolt, tak Messerschmitt Bf 109G představovaly na poli konstrukce motoru a výzbroje stíhacího letounu obrovský pokrok, přitom se navzájem velice lišily Uhlazený, esteticky vytříbený Messerschmitt byl o polovinu lehčí než těžkotonážní, sudu podobný americký Thunderbolt, největší a nejtěžší jednomotorový jednomístný stíhací stroj poháněný vrtulí, jaký byl kdy postaven. Autor přibližuje čtenáři vývoj těchto letadel, slovně i obrazově průběh konstrukčních prací, snahu co nejvíce vylepšit jejich letové vlastnosti a dosáhnout co největšího doletu, popisuje klíčové části obou letounů, postupné úpravy, výběr motoru a výzbroje. Porovnává letové charakteristiky obou typů, jejich různé verze či modifikace a podává svědectví pilotů, kteří s nimi létali.
Prodáno 7krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)