| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2022 | ||||||
| vydání | 1 | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence). Osvojíte si způsoby ochrany obchodního tajemství firmy. Autor ve své koncepci Competitive Intelligence mění stávající paradigma, neboť opouští koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje, a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje. Podle autora výsledkem procesu zpravodajské analýzy musí vždy být „předpověď o budoucnosti“. Toto nové pojetí konkurenčního zpravodajství umožňuje předávat vrcholovému vedení firmy hodnověrné podklady pro jeho strategické rozhodování. Jako první v České republice se kniha do hloubky věnuje také problematice Counter Competitive Intelligence. V této souvislosti zaměřuje svoji pozornost i na problematiku detekce, identifikace a analýzy dezinformace. Cílem knihy je přinést čtenářům teoretické základy a metodické postupy potřebné pro získání a osvojení znalostí v oblasti přípravy a vlastního získávání informací o konkurenci.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)