Kniha Moderní marketingová komunikace - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

Jana Přikrylová, Hana Jahodová

jazyk česky
rok vydání 2010
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 303
rozměry 25 cm
poznámka il. (některé barev.), mapy
ISBN 978-80-247-3622-8 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(1145)
Kobylisy
110 Kč

stav: Dobrý, trochu odřené rohy

kniha 110 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
Zásilkovna  94 Kč
osobní předání – Kobylisy (Praha)  0 Kč
(20608)
Liberec I-Staré Město
142 Kč

stav: viz dále

2010 Stav: Velmi dobrý, lehce naražené rohy desek

kniha 142 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(3436)
150 Kč

stav: jako nová

T121

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  130 Kč
Zásilkovna  120 Kč
(191)
Benešov, Příbram I, Sedlčany
150 Kč

stav: jako nová

kniha 150 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Benešov  0 Kč
osobní předání – Příbram I (Příbram)  0 Kč
osobní předání – Sedlčany (Příbram)  0 Kč
(8)
Líšeň, Židenice
150 Kč

stav: Výborný

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  78 Kč
Zásilkovna  109 Kč
osobní předání – Líšeň (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
osobní předání – Židenice (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

1 zájemce

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Historie prodejů

Prodáno 4krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)