[Alice Twemlowová ; z anglického originálu ... přeložila Kateřina Cenkerová]
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2008 | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2008 Stav: Velmi dobrý
kniha | 186 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Jako nova
kniha | 200 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Vrchlabí (Trutnov) | 0 Kč |
stav: obálka je poškrábána a počmárána jinak dobrý stav
kniha | 468 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 150 Kč |
Zásilkovna | 85 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí je možné po předchozím potvrzení každý všední den od 10.00 do 18.00. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Grafický design je důležitý pro komunikaci s lidmi: diváky, návštěvníky, čtenáři, uživateli, posluchači, hosty, účastníky, aktéry, vlivnými lidmi, kolemjdoucími, výzkumníky, příslušníky široké veřejnosti, komunitami, obyvateli, konzumenty, zákazníky, spolupracovníky a klienty. S grafickým designem se setkáváme obdobně jako se společenskými skupinami - některými malými, jako jsou místní komunity nebo speciální zájmové skupiny, a pak s velkými, do kterých patří obyvatelstvo a spotřebitelé všeobecně. Rozsah a způsob práce, kterou se designéři právě kvůli té které skupině - jejich publiku - zabývají, se velice různí. Někteří z nich tomuto publiku nevěnují žádnou pozornost a tvoří design pouze podle svých představ. Někteří designéři pracují pro jiné designéry. Někteří podle zadání požadavků klientů. Jiní postupně poznávají, že to budou právě oni, kdo se stanou příjemci výsledků své práce, která se od nich očekává, a někdy dokonce vítají vstup do vlastního výrobního nebo jiného pracovního společenství. Se všemi designéry, zařazenými do těchto jednotlivých skupin, se setkáme na stránkách této knihy a skrze jejich práci a filozofii prozkoumáme otázky, které mají zásadní důležitost pro současný design a jsou ještě mnohem důležitější pro lidi, kteří se s těmito otázkami setkávají v každodenním životě.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)