rok vydání | 2013 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2013 Stav: Velmi dobrý, razítka a polepky z knihovny
kniha | 54 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Nadě je devětačtyřicet let, má slušnou práci, manžela, dvě dospělé děti... A taky milence! Přemýšlí, jestli se vyplatí riskovat, zahodit šestadvacetileté manželství a začít znovu, jinak a lépe. Rodina pro ni vždycky byla na prvním místě, ale díky milenci začíná chápat, že se vlastně obětovala, že šťastní byli všichni kolem ní, jen ne ona. Rozhodne se vyměnit tak trochu okoukaného manžela, který veškerý volný čas tráví s prutem v ruce u rybníka, za charismatického, a navíc v posteli proklatě výkonného muže, který byl před lety její velkou láskou. Možná je to v tomhle věku čiré bláznovství, hloupost a citová sebevražda, anebo... poslední šance na lásku. Může mít hra, kterou Naďa rozpoutá, vůbec nějakého vítěze? Nebo prohrávají nakonec všichni? Lucie Müllerová, která v nakladatelství Daranus vydala úspěšné romány ...a postarej se o Elišku a My, sex a podpatky (společně s Kamilou Tomsovou), v nové knize Nevěrná vypráví příběh ženy, v níž nejedna čtenářka pozná samu sebe. Vždyť kdo by odolal pokušení vymanit se z ubíjejícího manželského stereotypu, když se v jeho životě objeví nová známost? Říká se, že na to, aby byl člověk šťastný, nikdy není pozdě. Ale na druhé straně taky občas platí zlomyslná poučka, že "každá změna je k horšímu". Volba není jednoduchá. Ostatně jako vždycky, když jde o lásku...
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)