Jakub Končelík, Pavel Večeřa, Petr Orság
| jazyk | česky | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2010 | ||||||||||||
| vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi zachovalá
| kniha | 150 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| osobní předání – Čakovice (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Nový Hradec Králové (Hradec Králové) | 0 Kč |
| osobní předání – Pardubice-Staré Město (Pardubice) | 0 Kč |
| Preferuji osobní předání - Praha. Zaslat poštou je možné. Zásilkovna možná. | |
stav: Mírně opotřebované rohy
| kniha | 95 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Řepy (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Smíchov (Praha) | 0 Kč |
| Na konkrétním místě a času se domluvíme, lze předat u zastávky Slánská, Anděl, případně dojet autem na Zličín. | |
stav: drobné známky používání
| kniha | 120 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| osobní předání – Dolní Měcholupy (Praha) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Tato učebnice dějin českých médií, která dosud chybí na českém trhu, je základním studijním materiálem pro řadu vysokoškolských oborů. Kniha mapuje nejdůležitější oblasti oboru z hlediska dějin cenzury, legislativy, tisku, televize, rozhlasu a dalších médií. Autoři postupují chronologicky podle jednotlivý etap rozvoje jednotlivých médií, zvláště se zabývá klíčovými etapami české historie. Výklad se ovšem nemohl omezit pouze na média, takže knihu lze číst jako dějiny Československa a České republiky ve 20. století z určitého zorného úhlu. Knihu ocení studenti mediálních studií, ale také dějin a dalších sociálních věd. PhDr. Jakub Končelík, Ph.D., vystudoval masovou komunikaci na UK FSV v Praze. Od roku 2001 je zaměstnán jako vědecký pracovník Centra pro mediální studia FSV UK a odborný asistent na téže fakultě.
Prodáno 12krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)