rok vydání | 2006 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2006 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu
kniha | 54 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: dobrý
Desky jsou ošoupané, jsou na nich drobné rýhy, na hřbetu jsou odřené, vnitřek je pěkný.
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv. |
stav: Jako nová
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Boskovice (Blansko) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)