Kniha Firemní strategie pro praxi - praktický návod pro manažery a podnikatele : od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze : příklady a studie z praxe v ČR - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
rok vydání 2006
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 201
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 80-247-1389-6 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(21015)
Liberec I-Staré Město
54 Kč

stav: viz dále

2006 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu

kniha 54 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(7240)
Modřany
50 Kč

stav: dobrý

Desky jsou ošoupané, jsou na nich drobné rýhy, na hřbetu jsou odřené, vnitřek je pěkný.

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Modřany (Praha)  0 Kč
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv.
Boskovice
100 Kč

stav: Jako nová

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč
osobní předání – Boskovice (Blansko)  0 Kč
(286)
110 Kč

stav: jako nová

kniha 110 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná.

Historie prodejů

Prodáno 2krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)