nakladatel | Computer Media |
---|---|
rok vydání | 2012 |
vydání | Vyd. 2. |
místo | Kralice na Hané |
rozměry | 30 cm |
poznámka | il. (převáž. barev.), portréty |
ISBN | 978-80-7402-128-2 (učebnice studenta 1 : kroužková vazba) |
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Trochu ohle rohy, vevnitř občas poznámky a podtrhlé ucivo
Je to vydání 2018
kniha | 135 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 94 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Boskovice (Blansko) | 0 Kč |
stav: učebnice může obsahovat podpis a může mít maximálně z 10% podtrhané texty tužkou a jevit známky opotřebení, v každém případě posíláme po zapalcení přesný stav fotkou
kniha | 209 Kč |
Zásilkovna | 78 Kč |
stav: Popsaná
Učebnice je zvýrazněná, stranami i popsaná.
3. vydání
kniha | 90 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 120 Kč |
osobní předání – Blansko | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 130 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.