Kniha Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Edgar K. Geffroy ; [z německého originálu ... přeložil Jiří Pondělíček]

jazyk česky
rok vydání 2013
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel Management Press
místo Praha
stran 179
rozměry 21 cm
ISBN 978-80-7261-255-0 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(99)
100 Kč

stav: Nová nečtená

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  105 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  85 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček.

Historie prodejů

Prodáno jednou za cenu 110 Kč.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)