Kniha Jak si vybrat reklamní agenturu - kuchařka pro neziskový sektor - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Tomáš Hrivnák & Fórum dárců

? obálka není k dispozici
rok vydání 2004
Zobrazit více
nakladatel Fórum dárců
místo Praha
stran 36
rozměry 32 cm
poznámka il. (některé barev.)
ISBN 80-902965-4-8 (volné listy v pořadači)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Přehledný návod v kroužkové vazbě přináší důležité informace, jak vytvořit kvalitní vzájemnou spolupráci mezi reklamními agenturami a neziskovým sektorem. Výklad začíná definicí reklamy a agenturní reklamní činnosti, dále seznamuje se základní typologií jednotlivých agentur a uvádí konkrétní příklady spolupráce. Jedním z hlavních cílů publikace je odmytizovat reklamu jako pro klienta škodlivou a nebezpečnou, výběr manipulující a rozhodnutí neblaze ovlivňující propagandu.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)