Tomáš Hrivnák & Fórum dárců
| rok vydání | 2004 | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Přehledný návod v kroužkové vazbě přináší důležité informace, jak vytvořit kvalitní vzájemnou spolupráci mezi reklamními agenturami a neziskovým sektorem. Výklad začíná definicí reklamy a agenturní reklamní činnosti, dále seznamuje se základní typologií jednotlivých agentur a uvádí konkrétní příklady spolupráce. Jedním z hlavních cílů publikace je odmytizovat reklamu jako pro klienta škodlivou a nebezpečnou, výběr manipulující a rozhodnutí neblaze ovlivňující propagandu.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)