Kniha Marketing kultury - divadlo, koncerty, publikum, veřejnost - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel VeRBuM
rok vydání 2012
vydání 1. vyd.
jazyk česky
místo Zlín
stran 198
rozměry 23 cm
ISBN 978-80-87500-17-0 (brož.)

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(4348)
249 Kč

stav: Velmi dobrý

kniha 249 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(214)
100 Kč

stav: Zachovalá

Nepatrně ohnuté rohy měkkých desek (brožovaná).

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 2 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy