Kniha Emocenomie - vliv emocí na obchodní úspěch - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]

jazyk česky
rok vydání 2010
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Fragment
místo Praha
stran 350
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(6)
Brno-město, Olomouc
225 Kč

stav: použitá

Ťuknutý roh v levé horní části, jinak velmi dobrý stav

kniha 225 Kč
Balíkovna  75 Kč
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
osobní předání – Olomouc  0 Kč
(673)
Chýně
120 Kč

stav: nepoškozená

kniha 120 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Chýně (Praha-západ)  0 Kč
Chráštany nebo Rudná u Prahy
(1140)
150 Kč

stav: jako nová

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč

Sháním tuto knihu

1 zájemce

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje Emocenomie. Osvojíte si používání emocí například při: - výběru zaměstnanců - řízení zaměstnanců - vedení organizací - jednání vedoucích pracovníků Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy v kódování emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana. Titul doplňují výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, které dokreslují údaje nejen v obchodních a mezilidských vztazích, nýbrž i v řadě dalších. A nezapomeňte, že slovní hodnocení se od emočního prožitku může výrazně lišit!

Historie prodejů

Prodáno jednou za cenu 290 Kč.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)