Kniha Management a marketing sportu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
rok vydání 2009
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Olympia
místo Praha
stran 225
rozměry 21 cm
poznámka il. (převážně barev.)
ISBN 978-80-7376-150-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Nové Město
150 Kč

stav: použitá, lehce zašpiněná, drobné poznámky

stav viz foto

kniha 150 Kč
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem
osobní předání – Nové Město (Praha)  0 Kč
(696)
Smíchov
80 Kč

stav: Dobrý

Horní ořízka ušpiněna, v knize občas podtrháváno zvýrazňovačem, uvolněný list 209-210

kniha 80 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  97 Kč
Zásilkovna  95 Kč
Balíkovna  85 Kč
osobní předání – Smíchov (Praha)  0 Kč
Nové Město, Smíchov, Stodůlky
150 Kč

stav: čtená ale v dobrém stavu

kniha 150 Kč
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem
osobní předání – Nové Město (Praha)  0 Kč
osobní předání – Smíchov (Praha)  0 Kč
osobní předání – Stodůlky (Praha)  0 Kč
Praha centrum kdekoliv, Praha Smíchov, Anděl, na trase metra "B"
(4730)
Hostivař
125 Kč

stav: jako nová

kniha 125 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Hostivař (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

2 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.

Historie prodejů

Prodáno 3krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat