Adriana Knápková, Drahomíra Pavelková
| jazyk | česky | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2010 | ||||||||||||
| vydání | 1. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2010 Stav: Dobrý, zašlá ořízka
| kniha | 98 Kč |
| Zásilkovna | 69 Kč |
| osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
| Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion | |
stav: Vynikající, absolutně bez vad, jako nová. Pouze lehce ohnutý roh obalu.
| kniha | 110 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 97 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Chcete získat informace o tom, jak si podnik stojí z hlediska finančního zdraví a co je potřeba udělat, aby se hospodaření zlepšilo? Tato kniha Vám ukáže, jak kvalitně provést finanční analýzu. Velkou předností publikace je úzká provázanost s praxí a mnoho praktických příkladů, vzorová finanční analýza konkrétního reálného podniku včetně důkladných komentářů, řada příkladů na procvičení a velmi srozumitelný a přehledný výklad s řadou ilustrativních schémat. Velmi cenná je kapitola o slabých stránkách klasické finanční analýzy. Publikace vysvětluje cíle a obsah finanční analýzy, ukazuje, jak pracovat s účetními výkazy, podrobně představuje metody a postupy finanční analýzy a využití benchmarkingu, objasňuje logické návaznosti a souvislosti využití výsledků finanční analýzy v rámci řízení podniku a jeho výkonnosti. Kniha je určena zejména podnikatelům, manažerům, finančním specialistům podniků a studentům VŠ.
Prodáno jednou za cenu 250 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)