Kniha Ekonomické a finanční řízení firmy - manažerské účetnictví v praxi - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk česky, anglicky
rok vydání 2009
vydání 2., výrazně rozš. a aktualiz. vy
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 735
rozměry 29 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-3024-0 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(53)
850 Kč

stav: V pořádku, bez poškození

kniha 850 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  129 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(10)
Staré Město
1300 Kč

stav: nová

nová; vydání 2009, 2. rozšířené a aktualizované vydání; možné osobní předání Praha nebo Teplice, jinak poštou

kniha 1300 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  75 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – Staré Město (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

3 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Nové vydání ojedinělé komplexní publikace je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení (Corporate Management) včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery a další řídící pracovníky, pro auditory, účetní profesionály, konzultanty a finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty a pro ty, kteří se připravují na mezinárodní certifikace (např. ACCA, CIMA , ICA), ale i pro majitele firem a podniků a investory. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví (Management Accounting) v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami. Kniha pracuje také s podrobnou soudobou anglickou finanční, ekonomickou a manažerskou terminologií.

Historie prodejů

Prodáno 7krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)