| rok vydání | 2009 | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | Vyd. 2. | ||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Skvělý
| kniha | 100 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha se věnuje tématu, které je v centru zájmu mnoha managerů, a to teambuildingu, rozvoji firemních týmů, outdooru a učení zážitkem. Zaměřuje se na něj z hlediska firemního prostředí a použitelnosti pro pracovní skupiny a týmy. Rozebírá na případových studiích možnosti řešení různých pracovních situací a interpersonálních problémů, například začínající tým, sladění týmu, rozpory mezi odděleními, soutěživá nebo spolupracující atmosféra ve skupině, práce vedoucího skupiny nebo malé firmy, priority skupiny a jednotlivce. Dozvíte se, co je důležité, když chcete dosáhnout změn v práci skupiny nebo ve vztazích lidí, a také kdy bude mít teambuilding očekávaný efekt a na co si dát pozor, aby zorganizovaná akce pro rozvoj pracovního týmu byla přínosem a investicí a nikoliv ztrátou.
Prodáno 5krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)