| rok vydání | 2004 | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 3., rozš. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi dobrý, jemné ušpinění na hřnet, jinak jsem nenašel vadu.
| kniha | 70 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| Balíkovna | 75 Kč |
stav: zachovalý
> Odesíláme co nejdříve a pečlivě zabalené. Při dopravě poštou, posíláme zrychleně jako D+1.
> V případě jakékoli nesrovnalosti nás kontaktujte a vše neprodleně vyřešíme.
| kniha | 85 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Nové rozšířené vydání úspěšné publikace známého marketingového a prodejního poradce a autora knižních bestsellerů nejen rozebírá, jak budovat a řídit prodejní tým, ale zabývá se rovněž přípravou prodejního plánu, jeho provázaností s plány marketingovým, kapacitním a finančním. V tomto novém vydání pak autor na základě zkušeností získaných při seminářích, které na toto téma pořádá, připojuje praktický návod, jak k řízení prodeje využít digitálních technologií. Čtenář tak dostane do rukou přehled pravidel a postupů, které jeho prodejnímu týmu umožní "skok do 21. století".
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)