Daniel Goleman ; [z anglického originálu ... přeložila Markéta Bílková]
| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2011 | ||||||||
| vydání | Vyd. 2., (V nakl. Metafora 1.) | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nova
Karlovy Vary
| kniha | 250 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
stav: Pekny jako nova
| kniha | 180 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
stav: běžné opotřebení
| kniha | 200 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 89 Kč |
stav: Nová, nečtená
| kniha | 250 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 75 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Moravská Ostrava (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
| osobní předání – Oprechtice (Paskov, okr. Frýdek-Místek) | 0 Kč |
| osobní předání – Poděbrady III (Poděbrady, okr. Nymburk) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Emoční inteligence je přelomovou práci jednoho z nejpřednějších amerických psychologů Daniela Golemana, která naprosto mění pohled na to, co to znamená být chytrý. Je "chytrost" něčím, co je člověku předem dáno, aniž by na tom mohl něco změnit? Donedávna se myslelo, že ano a že tím, co určuje inteligenci člověka, je právě míra úspěšnosti v IQ testech. Kupodivu tomu tak ale není. Tato fascinující kniha Daniela Golemana, která vzbudila nesmírný ohlas jak v laických, tak v odborných kruzích a vyvolala doslova revoluci v zavedeném uvažování, nám přesvědčivě ukazuje, že naše chápání lidské inteligence je příliš zúžené. Schopnost empatie, sledování dlouhodobých cílů, umění domluvit se s ostatními... to všechno jsou věci, za něž získáváme body na úplně jiném poli, v království emoční inteligence. Protože je to právě tento typ inteligence, který určuje, jak budeme v životě úspěšní a spokojení.
Prodáno 98krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)