Kniha Marketing v cestovním ruchu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
rok vydání 2009
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 288
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(21)
84 Kč

stav: jako nová

kniha 84 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(5410)
Chodov
85 Kč

stav: zachovalá viz popis níže!

Brožovaná vazba, vydáno v roce 2009 - GRADA.
Kniha používaná při studiu, na 3 stranách zvýrazněné pasáže zvýrazňovačem a nepatrně opotřebované desky měkké vazby jinak bez vad, obsah a vazba v pořádku

kniha 85 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  86 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Chodov (Praha)  0 Kč
Praha 4 a okolí, nejlépe Chodov,Háje,Libuš, Modřany. V centru možnost předání u metra I.P.Pavlova. Po vzájemné dohodě možnost předání na jiném místě.
(364)
Dejvice, Kladno, Roztoky
50 Kč

stav: Velmi pěkná,jako nova

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Kladno  0 Kč
osobní předání – Roztoky (Praha-západ)  0 Kč
Kdykoliv
(81)
Krč
80 Kč

stav: Jako nová

kniha 80 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč
osobní předání – Krč (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.

Historie prodejů

Prodáno 3krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat