| rok vydání | 2007 | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 2. vyd. | ||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
Osobní předání Ostrava-Jih, nebo Praha (1-2 měsíčně).
| kniha | 170 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
| Zásilkovna | 86 Kč |
| Balíkovna | 78 Kč |
stav: téměř jako nová
| kniha | 150 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
| Zásilkovna | 95 Kč |
| Balíkovna | 100 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)