Kniha Marketingová komunikace - jak komunikovat na našem trhu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Miroslav Karlíček, Petr Král

jazyk česky
rok vydání 2011
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 213
rozměry 24 cm
poznámka il. (některé barev.)
ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(21437)
Liberec I-Staré Město
54 Kč

stav: viz dále

2011 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Brožovaná

kniha 54 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(9)
200 Kč

stav: Jako nová

kniha 200 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(1938)
Nusle
100 Kč

stav: jako nová

kniha 100 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Nusle (Praha)  0 Kč
všední den 7-14 hod, Pankrác

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.

Historie prodejů

Prodáno 3krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)