Květoslava Santlerová a kolektiv
rok vydání | 2011 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 2., aktualiz. a rozš. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2011 Stav: Mírně opotřebená, vazba se začíná rozlepovat, jinak až na pár oděrek dobrý stav
kniha | 65 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Nová
kniha | 80 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
stav: Jako nová
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Kroměříž | 0 Kč |
stav: Nová
kniha | 95 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
stav: dobrý
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je např. vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jedn ání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)