Kniha Podnikatelský mýtus - proč většina malých firem do roka zkrachuje a co proti tomu dělat - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotili 3 uživatelé

Michael E. Gerber ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek]

jazyk česky
rok vydání 2004
vydání 2. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Management Press
místo Praha
stran 223
rozměry 21 cm
ISBN 80-7261-092-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(20617)
Liberec I-Staré Město
549 Kč

stav: viz dále

2004 Stav: Velmi dobrý

kniha 549 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(441)
290 Kč

stav: velice dobrý stav

Kniha je v pořádku. Asi na na dvaceti stránkách byl použitý zvýrazňovač.

kniha 290 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  86 Kč
Balíkovna  75 Kč
Je k dispozici také vydání z roku 2011

Sháním tuto knihu

7 zájemců

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Historie prodejů

Prodáno 10krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Puf 15. 12. 2020
Nové vydání úspěšné knihy kalifornského autora nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od jeho založení až po období zralosti, odhaluje nástrahy těchto vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout nepříjemným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.

Knihomol25 14. 09. 2023
Autor nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od založení, přes dospívání až po období zralosti, odhaluje nástrahy vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout vážným chybám a tragickým omylům, které vedou k plýtvání zdroji, zklamání a nakonec i k likvidaci firmy.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)