| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2014 | ||||||||
| vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová
| kniha | 100 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| osobní předání – Dolní Měcholupy (Praha) | 0 Kč |
stav: Nová
| kniha | 100 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
| Zásilkovna | 70 Kč |
stav: jako nová
| kniha | 80 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| osobní předání – Dolní Měcholupy (Praha) | 0 Kč |
stav: Výborný
| kniha | 299 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| osobní předání – Smíchov (Praha) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Jakou roli hrají masmédia při vytváření společenské reality? Podle německého sociologa Niklase Luhmanna (1927–1996) jsou masmédia nejen klíčovým poznávacím systémem moderní společnosti – jeho prostřednictvím si vytváří iluzi vlastní reality –, ale také souborem neomezeně použitelných, na sebe odkazujících programů komunikace, které nejsou omezeny vnějšími hodnotami pravdomluvnosti, objektivnosti nebo znalosti, ani specifickými sociálními zájmy nebo politickými příkazy. Luhmann tvrdí, že masmédia jsou regulovaná vnitřním kódem informace/noninformace, což umožňuje, aby systém vybíral informace (zprávy) z vlastního prostředí a tyto informace komunikoval v souladu s vlastními reflexivními kritérii…
Prodáno 14krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)