Kniha Marketing hotelových služeb - předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Marketing hotelových služeb předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností, Ekopress 2002
nakladatel Ekopress
rok vydání 2002
vydání Vyd. 1.
místo Praha
stran 148
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 80-86119-44-0 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(5995) TIP
129 Kč

stav: učebnice může obsahovat podpis a může mít maximálně z 10% podtrhané texty tužkou a jevit známky opotřebení, v každém případě posíláme po zapalcení přesný stav fotkou

kniha 129 Kč
Zásilkovna  78 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy