Kniha Spam - jak nepřivolávat, nepřijímat a nerozesílat nevyžádanou poštu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
rok vydání 2009
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 166
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-2638-0 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(527)
Litovel, Slavětín
55 Kč

stav: Jen málo čtená, velmi pěkný stav.

kniha 55 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  85 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Litovel (Olomouc)  0 Kč
osobní předání – Slavětín (Olomouc)  0 Kč
(10)
50 Kč

stav: Lehce použitá

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(48)
Česká Lípa, Kamenický Šenov, Nový Bor
30 Kč

stav: lehce ošoupaný obal, jinak bez poškození

kniha 30 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Česká Lípa  0 Kč
osobní předání – Kamenický Šenov (Česká Lípa)  0 Kč
osobní předání – Nový Bor (Česká Lípa)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Komplexně se věnuje oblasti spamu i některým příbuzným tématům. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy používané pro š íření spamu, a obsahuje i úvahy o budoucím vývoji.

Historie prodejů

Prodáno jednou za cenu 65 Kč.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)