Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná]
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2008 | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2008 Stav: Dobrý, až velmi dobrý, mírně natrhlé desky na hřbetě. Vazba: Pevná bez přebalu
kniha | 175 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: viz dále
2008 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu
kniha | 208 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Výborný
kniha | 220 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Frýdek (Frýdek-Místek) | 0 Kč |
osobní předání – Místek (Frýdek-Místek) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád. Dívá se na principy fungování značky (brand), zkoumá proces brandingu a předkládá názory, které může každý aplikovat při své vlastní práci s brandingem. Kniha Co je branding? zkoumá řadu různých oblastí, které složitá disciplína brandingu zahrnuje. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků (positioning, vyprávění příběhu, design, stanovení ceny a vztahy s veřejností), kde jej lze aplikovat (produkty, služby, organizace, lidé a místa) a čeho jím lze dosáhnout. Případové studie obsažené v mezinárodním portfoliu kampaní podrobně rozebírají, na čem stojí jejich úspěch, čím jsou významné a co se z nich lze dozvědět. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Zároveň poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.
Prodáno 12krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)