Kniha Design loga - analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Design loga analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek, CPress 2011
jazyk česky
rok vydání 2011
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel CPress
místo Brno
stran 240
rozměry 27 cm
poznámka il. (převážně barev.)
ISBN 978-80-251-3608-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(19)
Vysočany
140 Kč

stav: jako nová

kniha 140 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – Vysočany (Praha)  0 Kč
(20619)
Liberec I-Staré Město
285 Kč

stav: viz dále

2011 Stav: Velmi dobrý

kniha 285 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(17)
Prostějov
200 Kč

stav: perfektní, nepoužívaná

kniha 200 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Prostějov  0 Kč

Sháním tuto knihu

1 zájemce

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte tak jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů, s nimiž se během vytváření vizuální prezentace společnosti můžete setkat. S knihou se naučíte nejen navrhovat elegantní loga pomocí vhodných tvarů, barevnosti a písma – ale navíc budete schopni zákazníkovi vysvětlit, proč a jak bude právě váš návrh působit na kýžené publikum.

Historie prodejů

Prodáno 7krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)