Kniha Jak z dobré firmy udělat skvělou - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Jim Collins ; [překlad Daniel Hradilák]

jazyk česky
rok vydání 2008
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 297
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-2545-1 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Zlín
340 Kč

stav: Nový

kniha 340 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Zlín  0 Kč
(5928)
229 Kč

stav: Dobrý

kniha 229 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(31)
Tišnov
299 Kč

stav: velmi dobrý

kniha 299 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Tišnov (Brno-venkov)  0 Kč
(20616)
Liberec I-Staré Město
362 Kč

stav: viz dále

2008 Stav: Velmi dobrý

kniha 362 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(373)
Olomouc, Prostějov, Slatina
345 Kč

stav: nová

kniha 345 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  210 Kč
Zásilkovna  104 Kč
osobní předání – Olomouc  0 Kč
osobní předání – Prostějov  0 Kč
osobní předání – Slatina (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy.

Sháním tuto knihu

3 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT!

Historie prodejů

Prodáno 51krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)