Kniha Cross cultural aspects of advertising-cultural analysis of Mongolian and Chinese web sites = - Kulturní aspekty reklamy - kulturní analýza mongolských a čínských webových stránek : doctoral thesis summary - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

author Tuvshinzaya Sanduijav

kniha Cross cultural aspects of advertising-cultural analysis of Mongolian and Chinese web sites = Kulturní aspekty reklamy - kulturní analýza mongolských a čínských webových stránek : doctoral thesis summary, Tomas Bata University in Zlín 2012
jazyk anglicky
rok vydání 2012
Zobrazit více
nakladatel Tomas Bata University in Zlín
místo Zlín
stran 49
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7454-159-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)