Kniha Vytváření spotřebitelské hodnoty - prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Vytváření spotřebitelské hodnoty prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu, Wolters Kluwer 2010
jazyk česky
rok vydání 2010
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel Wolters Kluwer
místo Praha
stran 214
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7357-570-0 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(20621)
Liberec I-Staré Město
76 Kč

stav: viz dále

2010 Stav: Dobrý

kniha 76 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)