Kniha Marketing - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

Marcela Zamazalová a kol.

kniha Marketing, C. H. Beck 2010
rok vydání 2010
vydání 2., přeprac. a dopl. vyd.
Zobrazit více
nakladatel C. H. Beck
místo Praha
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7400-115-4 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(21113)
Liberec I-Staré Město
153 Kč

stav: viz dále

2010 Stav: Dobrý

kniha 153 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
250 Kč

stav: Používaná

kniha 250 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
(969)
Hradčany
249 Kč

stav: Zachovalý

Běžné opotřebení, zašlá ořízka, ošoupané hrany. Na jednom z listů je nálepka.

kniha 249 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  100 Kč
Zásilkovna  99 Kč
Balíkovna  85 Kč
osobní předání – Hradčany (Praha)  0 Kč
Osobní předání je možné po předchozí domluvě v Praze v pracovní dny přibližně od 8:00 do 16:30 v ulici Tychonova (v blízkosti metra Hradčanská). Kupující kontaktuji e-mailem po obdržení platby (a tedy i kontaktu) co nejdříve to jde – obvykle do 24 hodin. Změna času a míst vyhrazena.
(18)
Hostivice
350 Kč

stav: dobrý

kniha 350 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  129 Kč
osobní předání – Hostivice (Praha-západ)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.

Historie prodejů

Prodáno 6krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)