Karel Kaprálek, Zdeněk Bělecký
rok vydání | 2011 | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | Vyd. 2., aktualiz. | ||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Souhrn požadavků na funkční strukturu individuálního vzdělávacího programu z hlediska obecné i speciální pedagogiky, závazné legislativy a teorie školského managementu. Kniha zahrnuje i zkušenosti speciálních pedagogů a poradenských pracovníků českých i zahraničních. Autor využívá i svých zkušeností školního inspektora, který je zaměřen na oblast speciálních škol a problematikou individuálně i skupinově integrovaných žáků ve všech typech škol. Čtenáři v knize naleznou základní systematický pohled na problematiku tvorby vzdělávacích programů a informace o konkrétních požadavcích na funkční individuální vzdělávací program (IVP). Na základě těchto informací bude možno IVP vytvořit pro konkrétního žáka. Autor v závěru knihy uvádí i indikátory kvality IVP a způsob jeho hodnocení.
Prodáno jednou za cenu 140 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)