Kniha Management - trendy a teorie - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Helmut Lang ; [překlad Olga Kupec, Zuzana Maňasová]

kniha Management trendy a teorie, C. H. Beck 2007
nakladatel C. H. Beck
rok vydání 2007
vydání Vyd. 1.
jazyk česky
místo Praha
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7179-683-1 (brož.)

Od počátku 90. let se svět v důsledku politických, technologických a ekonomických procesů podstatně změnil. Podniky začaly na tyto proměny globalizujícího se vnějšího prostředí reagovat změnou svých strategií. Nová praxe se promítla do teorie, zejména do nauky o podnikovém hospodářství a do managementu. V centru pozornosti předkládané učebnice je proto otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu. Pozornost je zaměřena např. na problematiku namagementu změn (change management), vznik strategie shareholder value, outsourcing a offshoring, businees reengineering, benchmarking, systém managementu jakosti (TMG) a balanced scorecard. Učebnice obsahuje řadu praktických příkladů, které objasňujísouvislosti mezi prostředím, ve kterém podniky fungují, a metodami jejich řízení.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(1846)
Dejvice
350 Kč

stav: výborný, jako nová

kniha 350 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  85 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy