Laurence Miller ; [překlad Daniel Hradilák]
jazyk | česky | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2009 | ||||||||||
vydání | 1. vyd. | ||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Jak jednat s komplikovanými a obtížnými zaměstnanci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery. Tato knížka vám ukáže, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.
Prodáno 9krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)