Kniha Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa]

jazyk česky
rok vydání 2008
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 236
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(2692)
Chodov
169 Kč

stav: dobrý stav!

Pevná vazba,1.vydání z roku 2008 - GRADA.
Kniha je zachovalá a nepoškozená - pěkný stav!
Vnitřek čistý, nepopsaný a nepoškozený!

kniha 169 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  86 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  49 Kč
osobní předání – Chodov (Praha)  0 Kč
(20645)
Liberec I-Staré Město
54 Kč

stav: viz dále

2008 Stav: Velmi dobrý

kniha 54 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(114)
Vyšehrad
119 Kč

stav: Nová, nečtená, bezvadný stav

kniha 119 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  49 Kč
osobní předání – Vyšehrad (Praha)  0 Kč
(1503)
150 Kč

stav: Kniha má originál pevnou vazbu

Kniha je v pěkném a čistém stavu, jako nová.

sklad xxx38

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  120 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  49 Kč
(286)
130 Kč

stav: jako nová

kniha 130 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč
Tichá
150 Kč

stav: Jako nová

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
osobní předání – Tichá (Nový Jičín)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."

Historie prodejů

Prodáno 7krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)