John Adair ; [překlad Kateřina Tušlová]
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2004 | ||||||||||||
vydání | 1. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
„Už zase zákazníci kritizovali komunikaci našich prodavačů,“ rozčílil se ředitel ke svým vedoucím. „Chci, aby se to do příštího pondělí zlepšilo.“ Vedoucí se po schůzce rozešli, ale jasno neměli. „Co vlastně myslí tou komunikací?“. Účelem knihy je stimulovat vaše vlastní úvahy a myšlenky o komunikaci. Měly by vás přimět identifikovat praktické způsoby, pomocí nichž dokážete zlepšit komunikaci.
Prodáno 4krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)