jazyk | česky | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2013 | ||||||||
vydání | 2. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Příručka představuje situace ve třídě, se kterými se učitel během hodin setkává. Současně s nimi pak anglické fráze, které v takové situaci může použít. Vedení cizojazyčné hodiny v cílovém jazyce se při uplatňování komunikativní metody výuky stává samozřejmostí. Učitel představuje pro žáky jazykový model a tudíž by měl ve všech klíčových situacích cílový jazyk používat v maximální možné míře. typické situace rozděleny do 12 kapitol poslední kapitola obsahuje tematickou slovní zásobu (typy škol, školní předměty, pomůcky aj.) fráze jsou přeloženy do češtiny a doplněny komentářem Titul vznikl na základě rozboru mluvních projevů 50 českých učitelů angličtiny na různých typech škol třemi rodilými mluvčími. Typické chyby českých mluvčích jsou pro rychlou orientaci v textu barevně odlišeny. Díky možnosti porovnat vlastní vyjádření s vyjádřením rodilého mluvčího, a to nejen v příručce, ale i formou poslechu, tato publikace jistě pomůže nejen začínajícím učitelům, ale všem, kdo angličtinu učí nebo ji učit budou. Součástí knihy jsou mp3 nahrávky (celkem 113 min.), kterými se v příručce korigují nejčastější chyby českých učitelů. Mp3 jsou ZDARMA ke stažení v on-line podpoře.
Prodáno 5krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.
(reklama)