Kniha Moderní management jakosti - principy, postupy, metody - Trh knih - online antikvariát

Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Jaroslav Nenadál ... [et al.]

rok vydání 2008
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel Management Press
místo Praha
stran 377
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7261-186-7 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(20676)
Liberec I-Staré Město
186 Kč

stav: viz dále

2008 Stav: Velmi dobrý

kniha 186 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(1638)
Frýdek
250 Kč

stav: velmi dobrý

kniha bez poškození

kniha 250 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  100 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  49 Kč
osobní předání – Frýdek (Frýdek-Místek)  0 Kč
Nám. Svobody 29 Frýdek-Místek 738 01
(31)
Nové Město
230 Kč

stav: jako nová

kniha 230 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
osobní předání – Nové Město (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha zkušených autorů a předních domácích odborníků přináší přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti podnikového řízení. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelence a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen příklady dobré praxe.

Historie prodejů

Prodáno 4krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)