Klára Šeďová, Roman Švaříček, Zuzana Šalamounová
| jazyk | česky | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2012 | ||||||||||||
| vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zánovní, nepoužitá, pozor na vazbu
| kniha | 240 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
| Balíkovna | 75 Kč |
| osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
| Čas a místo po dohodě | |
stav: nečtená
| kniha | 599 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
stav: Jako nová, jednou čtená
77
| kniha | 200 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| Balíkovna | 85 Kč |
| osobní předání – Čakovice (Praha) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha nabízí aktuální informace o tom, jak probíhá komunikace mezi učitelem a žáky. Tyto informace jsou čerpány z originálního výzkumu autorského týmu, který zahrnoval dlouhodobé pozorování a videonahrávky vyučovacích hodin různých učitelů druhého stupně základní školy. Kniha tak přináší řadu příkladů ze školní praxe, umožňuje vytvořit si živou představu o tom, jak komunikace ve školní třídě reálně probíhá. Detailně se zaobírá například povahou učitelských otázek a zpětné vazby, kterou učitelé žákům poskytují. Rovněž upozorňuje na skutečnost, že komunikace ve školní třídě se netýká pouze vyučovacích obsahů, ale podílí se také na utváření vztahů mezi učitelem a žáky, jako je náklonnost a respekt či naopak antipatie a despekt. V závěrečné kapitole je prezentována koncepce dialogického vyučování jako ideálního modelu pedagogické komunikace a jsou hledány způsoby, které by českým učitelům mohly pomoci se tomuto modelu přiblížit. Kniha je určena studentům učitelství a pedagogických oborů, praktikujícím učitelům a odborníkům z oblasti věd o výchově. Autorský tým tvoří Ph.D., Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., Mgr. Roman Švaříček a Mgr. Zuzana Šalamounová. Všichni jsou členové Ústavu pedagogických věd FF MU, který představuje prestižní pracoviště, na němž je realizována řada výzkumných projektů. Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., společně s Mgr. Klárou Šeďovou, Ph.D., jsou autory publikace Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách (Portál, 2007). Všichni autoři se podíleli na přípravě hesel pro Pedagogickou encyklopedii (Portál, 2009).
Prodáno 6krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)