Kniha Politický marketing - úvod do teorie a praxe - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotili 2 uživatelé

Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček]

jazyk česky
rok vydání 2006
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel Barrister & Principal
místo Brno
stran 203
rozměry 23 cm
poznámka il.
ISBN 80-7364-011-2 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(4736)
Hostivař
699 Kč

stav: velmi zachovalá

kniha 699 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Hostivař (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

6 zájemců

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky.

Historie prodejů

Prodáno 11krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)